Hoe wordt de prijs van mijn iPhone berekend?

Hoe wordt de prijs van mijn iPhone berekend?

Aan de hand van een aantal vragen over jouw iPhone wordt de prijs berekend. Naast het model en geheugen, wordt er gekeken naar de staat van het scherm, de behuizing en of alles werkt. Via het formulier, waar deze vragen beantwoord worden, berekend onze calculator automatisch wat de waarde is.

Wat gebeurt er met mijn telefoon nadat het is verkocht?

Wat gebeurt er met mijn telefoon nadat het is verkocht?

Na ontvangst van jouw mobiele telefoon testen wij of de mobiele telefoon nog goed functioneert. We kijken of de staat overeenkomt met wat jij hebt aangegeven. Zo ja, dan ontvang je een e-mail ter bevestiging en maken wij binnen 24 uur je geld over. De mobiele telefoon zal vervolgens worden hergebruikt of gerecycled.

Hoe snel staat het geld op mijn bankrekening?

Hoe snel staat het geld op mijn bankrekening?

De betaling geschiedt binnen maximaal 1 werkdag nadat de mobiele telefoon bij ons is binnengekomen en getest. Bij een gewijzigd bod gaat dit in vanaf het moment dat er een akkoord is.

Hoe lang blijft het aanbod geldig?

Hoe lang blijft het aanbod geldig?

Zodra je op onze website hebt aangegeven wat je verstuurd, is dit 7 dagen geldig, hierna vervalt het recht op het bedrag en zal er worden gekeken naar het bedrag van dat moment.

Kost het mij geld om het pakket te versturen?

Kost het mij geld om het pakket te versturen?

Het is volledig gratis. Je stuurt jouw product(en) gratis op en wij berekenen de waarde van jouw product(en) via de zelfde calculator als dat jij hebt gedaan. Meestal komen we op hetzelfde bedrag uit echter kan er af en toe meningsverschillen ontstaan om bv de uiterlijke staat. Komen we er samen niet uit dan sturen we gewoon het product weer terug. Hiervoor rekenen wij per pakket € 9,95 afhandelingskosten en retour zending. Je hoeft ook geen weken te wachten om jouw product(en) terug te ontvangen. Alle retours gebeuren standaard op een vrijdag na ontvangst van de betaling, zodat je zaterdag de zending terug in ontvangst kan nemen. Wil je liever dat we op een andere dag jouw zending terugsturen, bijvoorbeeld naar jouw werkadres dan is dat ook geen probleem en moet je dat even aangeven.

Vergoeden jullie de retourkosten niet?

Vergoeden jullie de retourkosten niet?

Stuurt je producten op met een pincode, icloud lock, kapotte producten of producten die extreem afwijken van de door jouw opgegeven beschrijving en komen wij er financieel niet samen uit dan brengen wij € 9,95 kosten in rekening voor de afhandelingskosten en retour zending. Wij doen dit alleen om misbruik van onze service te voorkomen.

Hoe werkt het verzenden?

Hoe werkt het verzenden?

In het kort. Je maakt uw pakketje klaar voor verzending door deze stevig te verpakken in een doosje. Je print vervolgens onze verzendlabel uit, plakt deze op het pakje en biedt deze aan op een PostNL punt bij jou in de buurt. Je krijgt dan van de medewerker een bewijs van de verzending mee. Deze dient goed bewaard te worden. Duidelijke instructies voor verzending krijg je ook in de bevestigingsmail die je krijgt na verkoop van jouw goederen.

Hoe weet ik of mijn pakket is aangekomen?

Hoe weet ik of mijn pakket is aangekomen?

Zodra wij een pakket ontvangen sturen wij per email gelijk een statusupdate, zo blijf je altijd op de hoogte van de status van jouw verkoop. Onder normale omstandigheden komt een pakket aan binnen 1 á 2 werkdagen, na afgifte bij het postkantoor. Controleer je SPAM-box als je nog geen email hebt ontvangen binnen 2 á 5 werkdagen, indien je na 10 werkdagen nog steeds geen statusupdate per email hebt ontvangen kun je het beste even contact met ons opnemen.

Kan ik ook vanuit het buitenland verzenden?

Kan ik ook vanuit het buitenland verzenden?

Onze voorgefrankeerde labels werken alleen in Nederland. Woon je net buiten de grens en brengt je de zending binnen op een Nederlands postkantoor dan is dat geen probleem. Anderzijds dien je zelf de verzendkosten te betalen. We kunnen jou wel wat extra uitbetalen om je hierin tegemoet te komen. Neem hiervoor even contact met ons op!

Wat gebeurt er bij schade of verlies van mijn pakket tijdens de verzending?

Wat gebeurt er bij schade of verlies van mijn pakket tijdens de verzending?

Jouw pakket wordt verzekerd tot € 500,- verzonden. Wanneer hier iets mee gebeurt tijdens het bezorgproces is jouw pakket dus goed verzekerd.

Sturen jullie weleens pakket terug?

Sturen jullie weleens pakket terug?

In het geval dat de door jou opgegeven beschrijving sterk afwijkt van de door ons ontvangen goederen en we komen er financieel niet uit, dan sturen wij jouw zending op jouw eigen kosten terug. In de regel gebeurt dit zelden. En als het gebeurt is er meestal duidelijk opzet in het spel. Het is jouw verantwoordelijkheid om correct en naar waarheid de goederen te beschrijven alvorens deze aan ons te verkopen. Al betalen wij de gemaakte verzendkosten zodat het onze klanten niks kost om op te sturen vragen wij je vriendelijk om eerlijk jouw te goederen te beoordelen alvorens deze aan ons te verkopen. Al staat service en veiligheid bij ons op nr1 vinden wij het niet fijn als hier misbruik van wordt gemaakt. Stuur je ons producten op waar een pincode of iCloud lock op staat die je niet meer weet dan wordt jouw toestel aan jou teruggestuurd echter dien je in dit geval dan zelf de verzendkosten vooraf te betalen. Controleer dit dus goed voor verzending.

Wat is de status van mijn verkoop?

Wat is de status van mijn verkoop?

Per handeling houden wij je op de hoogte van de status van jouw toestel. Na ontvangst, na controle en wanneer de uitbetaling wordt voldaan krijg je per mail een status update.

Is er een limiet aan producten wat verkocht kan worden?

Is er een limiet aan producten wat verkocht kan worden?

Particulieren mogen maximaal per verkoop 3 producten versturen. Wil je meer opsturen neem dan even contact met ons op. Ook voor bedrijven die partijen iPhones willen verkopen vragen wij ons even te contacteren.

Hoe kan ik zien welk model iPhone ik heb?

Hoe kan ik zien welk model iPhone ik heb?

Lees hier hoe je bepaalt welke iPhone je hebt aan de hand van het modelnummer en andere details.

Hoe weet ik hoeveel gb geheugen mijn iPhone heeft?

Hoe weet ik hoeveel gb geheugen mijn iPhone heeft?

Je kunt de hoeveelheid opslagruimte van je iPhone op de achterkant van het originele doosje aflezen. Hier staat vermeld over hoeveel GB jouw iPhone beschikt.
Daarnaast kun je via Instellingen -> Algemeen -> Info -> Capaciteit, de opslagruimte (GB) achterhalen. Bij Capaciteit staat het aantal GB vermeld.

Welke accessoires nemen jullie in?

Welke accessoires nemen jullie in?

Wij nemen alleen ongebruikte originele Apple accessoires in.
Uit hygiënisch en verkoop oogpunt worden gebruikte accessoires niet ingenomen.

Ga naar Telefoon reparatie Heerhugowaard